ویژگی های یک مبل کلاسیک چیست؟
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
خبرهای پزشکی و سلامت ایران
پایگاه اطلاع رسانی خبری
سایت تفریحی و سرگرمی پیچک
سایت خبری و تفریحی و آموزش : پردیس سلامت
آخرين اخبار ايران و جهان
اطلاعات عمومی و اخبار : روبات سورنا
سایت تفریحی و سرگرمی
جدید ترین اخبار و مطالب حقوقی
سایت سرگرمی و تفریحی گیگر
بزرگترین مرجع دانلود فارسی زبانان
دانلود فیلم - دانلود آهنگ جدید
آخرین اخبار ایران و جهان : پرتال خبر
سایت تخصصی اطلاعات موبایل : اپ موبايل
جدیدترین و آخرین اخبار ورزشی
سرگرمی تفریحی
پرتال سرگرمی تفریحی جامع پارسی زبانان
اخبار جدید - اخبار ایران و جهان
جدیدترین اخبار دانلود | اونیکس فیلم
آپلود عکس رایگان
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

ظرافت مبلمان کلاسیک
مبلمان کلاسیک را می توان یکی از شیک ترین انواع مبلمان دانست. توجه داشته باشید که ظرافت در اینجا به معنای ضعف یا شکنندگی نیست. بلکه ظرافت در طراحی مبلمان کلاسیک به معنای هماهنگی هر یک از اعضا با یکدیگر است: شکل کلی بدنه، رنگ و نوع پوشش و همچنین نقش و نوع پارچه مورد استفاده در سرویس مبلمان کلاسیک باید انتخاب شود. با دقت و هماهنگی شاید یکی از ویژگی هایی که مبل کلاسیک را از سایر مبلمان متمایز می کند، ظرافت در انتخاب و طراحی باشد که زیبایی خیره کننده ای به آن بخشیده است.

استفاده از چوب در مبلمان کلاسیک
در طراحی مبلمان کلاسیک، حفظ چوب بخشی از طبیعت برای انتقال حس محیط زیست انسان است. اثر آرامش بخش مبلمان کلاسیک، گرمای طبیعت چوب و نقش و نگار زیبایی که بر روی آن نقش بسته است، فضایی دلنشین در خانه ایجاد کرده و فضای خانه را مطبوع، گرم، دلنشین و جذاب می کند.

منبت مبلمان کلاسیک
در طراحی مبلمان کلاسیک استفاده از پشتی های بلند که با تاج های حکاکی شده با دقت و منبت کاری های پیچیده تکمیل شده است، نمایی از طرح های مبلمان سلطنتی را به ما نشان می دهد. پایه های حکاکی شده ظریف با تشک های پوشیده شده با پارچه های سنگین مانند مخمل از دیگر ویژگی های مبلمان کلاسیک است.

مبلمان کلاسیک با کیفیت بالا
کیفیت و طول عمر نیز از ویژگی های اصلی مبل کلاسیک است که باعث ماندگاری آن برای همیشه می شود. به همین دلیل است که اغلب گفته می شود که صرف هزینه بیشتر برای مبلمان بادوام که هزینه نگهداری آنها نسبت به سایر مبلمان بسیار گران تر است، مقرون به صرفه تر است. البته این کیفیت بالا به دلیل چوب به کار رفته در مبلمان کلاسیک است که در ادامه به آن خواهیم پرداخت. توجه داشته باشید که مبلمان کلاسیک به دلیل کیفیت بالا کمی گرانتر از مبلمان راحتی هستند. اما این نکته نیز حائز اهمیت است که برخی از فروشگاه ها امکان خرید اقساطی مبلمان را نیز در اختیار مشتریان خود قرار می دهند و شما مجبور نیستید تمام هزینه های خرید را یکجا بپردازید و اگر به دنبال پرداخت هزینه مبلمان کلاسیک هستید، شما می توانید به دنبال فروشگاه هایی باشید که امکان خرید اقساطی مبلمان را نیز ارائه می دهند.

 

جنس یک مبل کلاسیک چیست؟
با توجه به نقوش و طرح های حک شده در مبلمان کلاسیک، استفاده از چوب بادوام و مقاوم در این نوع مبلمان ضروری است. برای این منظور از چوب هایی مانند گردو، چنار یا راش و یا در مواردی از چوب مصنوعی استفاده می شود که نه تنها طراحی و دوخت پذیری مبلمان کلاسیک را افزایش می دهد، بلکه باعث ماندگاری بیشتر این کار می شود.

پارچه مورد استفاده در مبلمان کلاسیک نیز بستگی به تولید کننده دارد و یکی از مواردی است که در انتخاب و خرید مبلمان باید به آن توجه کرد. البته رنگ چوب و پارچه مبل های کلاسیک معمولا متغیر است و با هر سلیقه ای می توانید یکی از انواع مبل کلاسیک را برای منزل خود انتخاب کنید.

اما نشیمن راحت یک مبل کلاسیک نیز اغلب از فوم سرد ساخته شده است. دلیل این امر این است که با توجه به عمر نسبتاً طولانی مبل کلاسیک در طولانی مدت، مبل کلاسیک خاصیت ارتجاعی خود را از دست نمی دهد و پس از بلند شدن از مبل به حالت اولیه خود باز می گردد.

 

چیدمان مبل کلاسیک در منزل
مبلمان باید متناسب با هر فضایی انتخاب شود. مبلمان کلاسیک سبکی رسمی دارد و با توجه به شکل طراحی آن فضایی بزرگ با سبک سنتی می خواهد تا جلوه زیبایی در محیط داشته باشد. استفاده از فرش های سنتی و استفاده از آباژور و لوسترهای چوبی برای نورپردازی می تواند به ایجاد این فضا کمک کند. پرده ها با سایر لوازم تزئینی نیز نقش مهمی در بهتر جلوه دادن مبلمان کلاسیک دارند.

همچنین در هنگام خرید مبل کلاسیک باید به این نکته توجه داشت که این نوع مبلمان به دلیل ابعاد نسبتا بزرگی که دارند بیشتر برای خانه های بزرگ مناسب هستند و شاید بهتر باشد برای خانه های آپارتمانی کوچک امروزی از نمونه های ظریف و کوچکتر مبلمان استفاده شود. . اگر شما هم جزو افرادی هستید که در یک آپارتمان قابل حمل و شیک زندگی می کنید، پیشنهاد می کنیم مقاله چیدمان مبلمان در اتاق نشیمن های کوچک و همچنین مقاله الهام بخش نمونه هایی از دکوراسیون داخلی خانه های 40 متری را مطالعه و با آن آشنا شوید. چیدمان این خانه





:: بازدید از این مطلب : 218
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : امین پارسیان
ت : سه شنبه 10 اسفند 1400
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی